Určitě jste si říkali, kdo vytváří obsahy nejrůznějších webů. Že by samotný majitel nebo správce daného webu? Nikoliv, pro tyto účely slouží takzvaní copywriteři, kteří jsou pověřeni tvorbou speciálních textů s určitým obsahem. Takový text se pak označuje jako PR článeka má za úkol zaujmout. Jeho účel spočívá v navození určitého zájmu o nějaký produkt nebo službu. Jde tedy o takovou formu reklamy, ale nejde primárně o reklamní článek.
Efektivní forma sdělení informace
Jako PR článek se dá označit každý text na webu, který má nějakým způsobem zajmout vaši pozornost. Pokud máte zájem zaplnit svůj web kvalitním obsahem, pak byste měli hledat firmu, která služby copywriterů nabízí. Zpravidla jde o osoby, které mají vystudovanou žurnalistiku, mediální nebo PR vztahy, což je pro tuto oblast velmi důležité. Stejně tak se však setkáte s textaři, kteří žádnou školu v této oblasti vystudovanou nemají, ale jejich psaný projev je natolik kvalitní, že sami jsou schopni tvořit PR texty.
Spolupráce s odborníky se vyplatí
Nelze přesně říci, zdali je lepší profesionál s vystudovanou školou nebo amatér, který si chce tímto způsobem přivydělat. Co osoba, to naprosto jiný způsob a styl psaní, a proto každému bude vyhovovat něco jiného. I takový amatér totiž dokáže sepsat obsah celého webu, pokud se o danou oblast alespoň částečně zajímá, zatímco copywriter, který má vystudovanou školu reklamních vztahů, by si musel o dané oblasti hledat sáhodlouhé texty a informace, než by byl schopný něco sepsat.
Co musí splňovat kvalitní PR článek?
- V první řadě musí zaujmout
- Musí být stoprocentně relevantní k dané oblasti
- V závislosti na účelu by měl být korektní a kritický
- Nesmí obsahovat žádné pravopisné chyby
- Text by měl být správně strukturován
- Musí být přehledný a dávat smysl
Objednejte si služby kvalitního copywritera, který splní veškerá vaše očekávání.